Педагогічні ради
2012 - 2013 н.р.
Основні завдання:
підвищення ефективності навчально-виховної роботи, впровадження в практику
досягнень педагогічної науки, психології, передового досвіду вчителів.
№ |
Термін проведення |
Зміст роботи |
1. |
Серпень |
Підсумки роботи школи
за минулий навчальний рік та задачі перед педагогічним колективом на новий
навчальний рік. Затвердження плану роботи школи. Затвердження правил
внутрішнього трудового розпорядку для
шкільного колективу на 2012-2013 н.р. |
2. |
Жовтень |
Адаптація учнів 5 класу до умов середньої ланки. Роль класоводів та класних керівників в розвитку виховної системи класу |
3. |
Січень |
Підсумок роботи педагогічного колективу у І півріччі. Підготовка школи до організованого початку ІІ півріччя. Результати вивчення стану викладання предметів у І півріччі. |
4. |
Березень |
Реалізація виховної
проблеми «Превентивне виховання школярів» |
5. |
Квітень |
Розвиток педагогічної
майстерності. Ефективність сучасного уроку. Мозаїка педагогічної майстерності |
6. |
Травень |
Робоча педрада з питань проведення ДПА, переведення та випуску учнів. Про оздоровчу літню компанію |
7. |
Червень |
Звіт директора школи за
2012-2013 н.р. перед громадськістю. |
Перспективний план педагогічних рад на основі реалізації Програми розвитку професійної компетентності як ключового компонента професійного становлення педагога 2009-2014 роки 2009-2010 2010-2011 2011-2012 2012-2013 2013-2014 Урок – основа всіх шкільних технологій Компетентний учитель – запорука реалізації компетентністного
підходу до сучасного освітнього процесу Сучасні освітні технології - запорука творчого
зростання вчителя та розвитку здібностей учнів Розвиток педагогічної майстерності. Ефективність
сучасного уроку Компетентність як показник якісної освіти та якісної
праці (з проектом)