№ |
Термін |
Заходи |
Відповідальні |
|
1. |
Постійно |
Продовжувати роботу по вивченню особливостей класного колективу і кожної
окремої дитини, її інтересів, потреб. |
Класні керівники |
|
2. |
Вересень |
Відвідати родини учнів, в яких
проживають учні, простежити їх умови життя з метою визначення проблем
сімейного виховання. |
Класні керівники |
|
3. |
Вересень |
Провести в класах психологічне тестування, анкетування на теми «Наш
клас», «Ви і ваші вчителі», «Ви і ваші батьки». |
ЗВР, класні керівники |
|
4. |
Вересень-жовтень |
На основі даних спостережень скласти: -
психолого-педагогічну
карту класу; -
соціальний паспорт
класу; -
систему виявлення
важковиховуючих учнів; -
анкету відвідування
родини учнів. |
Класні керівники |
|
5. |
Постійно |
Проводити індивідуальну профілактичну роботу з учнями, що мають
відхилення у поведінці, з неформальними лідерами та членами мікро груп. |
Класні керівники |
|
6. |
Постійно |
Продовжувати забезпечувати взаємодію школи та відділу КМСН у справах
неповнолітніх щодо попередження бездоглядності, злочинності серед дітей та
підлітків. |
ЗВР |
|
7. |
Постійно |
Здійснювати проведення рейдів, операцій «Урок», «Правопорушник», «Сім*я»,
«Канікули» |
ЗВР, Батьківський комітет |
|
8. |
Постійно |
Висвітлювати питання, пов*язані з питаннями правопорушень та їх
профілактики в стіннівці «Родина», газети для батьків, вчителів, учнів
«Шкільний кур*єр» |
ЗВР. Керівник прес-центру |
|
9. |
Вересень |
Розглянути питання об*єднаного
чергування на сільських дискотеках батьків та вчителів. |
Директор школи |
|
10. |
Вересень |
Встановити щоденний контроль за
відвідуванням школи. Виясняти причини пропусків уроків. |
Завуч |
|
11. |
Лютий |
Провести напрями правових знань «Бережи мене, мій законе». |
Вчителі історії та права |
|
12. |
Квітень |
Провести МО класних керівників, де розглянути питання «Портрет» дітей,
які потребують особливої уваги». |
ЗВР, класні керівники |