№
|
Термін
|
Заходи
|
Відповідальні
|
1.
|
Постійно
|
Продовжувати роботу по вивченню особливостей класного колективу і кожної
окремої дитини, її інтересів, потреб.
|
Класні керівники
|
2.
|
Вересень
|
Відвідати родини учнів, в яких
проживають учні, простежити їх умови життя з метою визначення проблем
сімейного виховання.
|
Класні керівники
|
3.
|
Вересень
|
Провести в класах психологічне тестування, анкетування на теми «Наш
клас», «Ви і ваші вчителі», «Ви і ваші батьки».
|
ЗВР, класні керівники
|
4.
|
Вересень-жовтень
|
На основі даних спостережень скласти:
-
психолого-педагогічну
карту класу;
-
соціальний паспорт
класу;
-
систему виявлення
важковиховуючих учнів;
-
анкету відвідування
родини учнів.
|
Класні керівники
|
5.
|
Постійно
|
Проводити індивідуальну профілактичну роботу з учнями, що мають
відхилення у поведінці, з неформальними лідерами та членами мікро груп.
|
Класні керівники
|
6.
|
Постійно
|
Продовжувати забезпечувати взаємодію школи та відділу КМСН у справах
неповнолітніх щодо попередження бездоглядності, злочинності серед дітей та
підлітків.
|
ЗВР
|
7.
|
Постійно
|
Здійснювати проведення рейдів, операцій «Урок», «Правопорушник», «Сім*я»,
«Канікули»
|
ЗВР, Батьківський комітет
|
8.
|
Постійно
|
Висвітлювати питання, пов*язані з питаннями правопорушень та їх
профілактики в стіннівці «Родина», газети для батьків, вчителів, учнів
«Шкільний кур*єр»
|
ЗВР. Керівник прес-центру
|
9.
|
Вересень
|
Розглянути питання об*єднаного
чергування на
сільських дискотеках батьків та вчителів.
|
Директор школи
|
10.
|
Вересень
|
Встановити щоденний контроль за
відвідуванням школи. Виясняти причини пропусків уроків.
|
Завуч
|
11.
|
Лютий
|
Провести напрями правових знань «Бережи мене, мій законе».
|
Вчителі історії та права
|
12.
|
Квітень
|
Провести МО класних керівників, де розглянути питання «Портрет» дітей,
які потребують особливої уваги».
|
ЗВР, класні керівники
|