Новоселівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Пологівської районної ради
Запорізької області
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 42
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

   Класний керівник з перших днів спілкування з дітьми, коли вони переходять з молодшої ланки до 5 класу, приділяє особливу увагу гармонізації родинно-шкільного виховання дітей, взаємин нових вчителів і батьківської громади, інтеграції їх зусиль у створенні сприятливих умов для повноцінного розвитку дитини, забезпечення почуття захищеності, довіри, адаптації кожної дитини до школи другого ступеня.

   Класний керівник 5-го класу вивчає рівень психолого-педагогічної культури батьків ( анкетування, співбесіди), внутрішньо родинних стосунків, мікроклімат у сім*ї, приділяє особливу увагу вивченню умов життя дитини в сім*ї, організації спільного дозвілля дітей та батьків.

   Для складання паспорта батьківської спільноти проводиться анкетування батьків. 

Анкета для батьків

    У розбудові загальношкільної виховної системи «Набуття соціального досвіду на основі родинного виховання» робота класних керівників з батьками спрямована на:

-         вивчення сімей учнів, їхнього виховного потенціалу ( структура        матеріальний добробут, соціально-педагогічна спрямованість,        внутрішньо сімейні стосунки, сімейні традиції);

-         підвищення готовності батьків до виховання дітей, усвідомлення ними важливості відповідального батьківства;

-         залучення батьків, усіх дорослих членів сім*ї до навчально-виховного процесу як рівноправних учасників;

-         формування педагогічної культури сучасної сім*ї;

-         корекцію виховної діяльності родини з різними типами сімейного неблагополуччя.

Паспорт батьківської спільності

  Якщо класний керівник з перших днів роботи з учнівським колективом 5-го класу об*єднає і скоординує зусилля всіх учасників навчально-виховного процесу для створення гуманного освітньо-виховного середовища життєтворчості, комфортних умов життя в школі, сім*ї, соціумі з метою надання допомоги кожній дитині 5-го класу в її адаптації до нових умов навчання і виховання в школі другого ступеня, то такий підхід сприятиме оптимальному входженню  дітей до освітньо-виховного простору школи другого, а потім і третього ступенів, ефективному розвитку особистості.

    Класні керівники вивчають і використовують в своїй роботі досвід Т.М. Шуляк, дипломанта Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник  - 2004»                                                     

 (Новоселівська ЗОШ Котовського району Одеської області).

Пошук
Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту