| Своєчасно лягати спати і рано вставати, щоб не запізнюватись до школи,
встигнувши перед тим без особливого поспіху та зайвої метушні й нервування все
зробити – прибрати постіль, провітрити кімнату, зробити ранкову гімнастику,
виконати туалетні і водні процедури, добре поснідати.
Тримати в чистоті і охайності своє робоче місце, коли кожна річ має своє
постійне місце; під руками завжди мати тільки те, що потрібно, а використавши,
покласти туди, звідки його взяв; після виконання всіх домашніх завдань у ранець
покласти все необхідне для шкільних занять наступного дня з тим, щоб нічого не
забути дома.
Сівши за письмовий стіл, відразу приступити до роботи, не відволікаючись
на сторонні справи, працювати
зосереджено, наполегливо, бо як кажуть у народі «коли став робить, то
байдики не бить».
Мати дозвілля, тоді коли виконано домашнє завдання.
Виконувати завдання в той день, коли їх одержано; золотим правилом
поведінки нехай стане мудра народна порада: «Нинішньої роботи на
завтра не відкладай».
Працювати в темпі жваво. «Відстанеш годиною – не доженеш родиною».
Неодмінно доводити розпочате домашнє завдання до його повного завершення.
Не братися одразу до багатьох справ,
бо «Хто багато зачинає, той мало кінчає»
Благо – натхненна праця, яка будить охоту до неї, і це має дуже велике
значення. «Була б охота, піде на лад люба робота», - вчить народна
педагогіка.
Саме така мета вбачається у духовно-моральній допомозі. Тепле слово,
лагідність, доброзичливі стосунки в сім*ї, щира порада, зразковий приклад
батьків у тих чи інших вчинках, родинна любов, увага та повага, підтримка та
взаємовиручка в скрутну хвилину – ось якої саме допомоги у навчанні потребують
наші діти.
| |