Психолого-педагогічна характеристика класу
Організація колективу:
-
самоврядування;
-
традиції:
Розвиток особистості:
-
вивчення
учнів;
-
робота з
батьками;
-
індивідуальний
вплив;
Організація виховуючої діяльності:
-
пізнавальна;
-
трудова;
-
художня;
-
громадська;
-
спортивно-оздоровча;
-
свобода
спілкування;
-
цінністно-орієнтовна.
Плануючи виховний процес у класі, доцільно
вважати провідною позицією:
1. Не позицію суто учня ( який лише вчиться під керівництвом
вчителя);
2. не позицію суто вихованця ( якого треба постійно
піддавати спеціальним педагогічним процедурам, «виховним заходом»);
3. а позицію самостійної людини. Продуктивного працівника,
носія і продовжувача традицій рідної культури, активного громадянина).
Розвиток творчої активності та ініціативи особистості
відчувається, коли:
-
класний керівник
і вихованець діють разом, об*єднуючись спільною метою, спільними життєвими
турботами та будують свої відносини на основі співробітництва;
-
вчитель в
своїй роботі спирається на позитивні риси учня, вірить в творчі сили дитини,
активізує і розвиває їх;
-
життєдіяльність
учнівського колективуносить творчий характер, визначається варіативностю
змісту, форм і методів виховання.
|