1.
Пам*ятайте, що навчання – один з
найважливіших видів праці і що розумові сили і можливості дітей неоднакові.
2.
Не потрібно вимагати від учня неможливого.
Важливо визначити до чого він здібний та як розвинути його розумові здібності.
3.
Навчання не сприяє розвиткові учня, якщо воно
вимагає від нього механічного заучування і не потребує напруження розумових
сил, пізнавальної активності. мислення і дії.
4.
Будьте милосердні до своїх дітей.
Найпростіший метод виховання, що не потребує ні часу, ні розуму, - побити
дитину і цим образити її або й зламати. Відмовтесь від опіки, крику, насилля і
наказового тону.
5.
Розвивайте цікавість, інтелектуальні бажання,
ініціативу і самостійність дитини в навчанні та всіх її справах.
6.
Пам*ятайте, що за науково обґрунтованими
нормами над виконанням усіх домашніх завдань учні 5-6 класів повинні працювати
до 2,5 годин, 7 класу до 3 годин, 8-11 класів до 4 годин.
7.
Не хвилюйтесь, ваша дитина отримала не таку
оцінку, якої вам бажалося б, за виконану роботу. По-перше, оцінка відіграє
виховну роль, а, по-друге, це не остання оцінка.
8.
Дайте дитині можливість пережити радість
успіху в навчанні, визначити індивід-доріжку в розумовій праці.
9.
Здоров*я дитини – крихка кришталева куля й
тримають її три Атланти: спадковість, спосіб життя й середовище. Організуйте
правильний режим життя, харчування, навчання й відпочинку дітей.
10.
Обов*язково помічайте і заохочуйте навіть
малопомітні успіхи дітей у навчанні й поведінці, використовуйте для цього слова
схвалення, поцілунки, різні види морального і матеріального заохочення.
11.
Перевіряйте виконане дітьми домашнє завдання.
Вашими оцінками мають бути такі: «я задоволений», «незадоволений», можна додати
«дуже». І будьте впевнені, що завтра ваша дитина буде дуже старатися, щоб ви
нею були задоволені.
Пам*ятайте, що дитина
– дзеркало життя своїх батьків. Як у краплині води відображається сонце, так і
в дітях відображається вся організація життя сім*ї, працьовитість, духовне
багатство і моральна чистота батька і матері.