МЕТА: Проводити роботу по створенню умов, що
сприяють соціальному
зростанню молоді, утвердженню
її свідомості, високогуманних
принципів, втілених у праві,
підвищенню її соціальної діяльності,
спрямованій на попередження
правопорушень.
ЗАВДАННЯ:
-
формувати в
учнів правові поняття, які б регулювали б їхню поведінку;
-
вироблення в
них навичок і звичок правомірної поведінки;
-
формувати в
учнів активну позицію у правовій сфері, тобто нетерпимого відношення до правопорушень,
прагнення взяти участь у боротьбі з цим негативними явищами;
-
вироблення
вміння протистояти негативним впливам;
-
подолання в
свідомості окремих учнів помилкових поглядів, які сформувались в наслідок
неправильного виховання.
ЗМІСТ РОБОТИ:
А) ПЕДАГОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА:
-
діагностика
інтересів і здібностей;
-
діагностика
нахилів;
-
формування
професійних нахилів;
-
діагностика
та корекція особистого самовизначення учнів;
-
розробка і
проведення заходів щодо створення сприятливих умов для саморозвитку особистості
і колективу.
Б) КОНСУЛЬТАЦІЇ:
-
практичні
поради щодо виходу з проблемної ситуації;
-
допомога у
встановленні причин, що призводять до виникнення проблем та вирішення їх.
В) ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА:
-
Знайомство
вчителів, батьків з основами вікової психології;
-
Практичне
використання набутих знань у вирішенні конкретних питань навчання та виховання
учнів.