Принцип гуманізму.
Постійно виявляйте активне співчуття, що подає надію, до хворих дітей, в
них віру і надію на видужання та успішне навчання.
Будувати свої взаємовідносини з учнями за правилом – перед вами діти,
які болісно переживають свій хворобливий стан, але ніколи не треба їм
нагадувати про це, особливо у присутності інших.
Принцип оптимізму.
Створювати такі умови ( природо відповідні, соціальні,
медико-педагогічні), які б активно відокремлювали дітей від переживань,
пов*язаних з їхніми хворобами, викликали в них життєрадісність, оптимістичність
почуттів.
Принцип індивідуально-особистого
підходу.
В кожній дитині і підлітку необхідно бачити не тільки учня, а й
особистість, з її виключно індивідуальними рисами характеру, волі, інтелекту,
багатогранними нюансами поведінки, ставлення до навчання, здоров*я і з
відповідальністю з цим застосовувати ті чи інші медико-педагогічні впливи.
Принцип наступності.
Добиватися усвідомлення учнями ефективності і життєвої необхідності як
лікувальних процедур, так і шкідливих занять: забезпечувати органічні
наступність навчально-виховних і
оздоровчих заходів, єдність медико-педагогічних впливів, взаємне їх
доповнення і коригування з метою створення психологічної врівноваженості і
впевненості в видужанні.
Принцип активної життєвої позиції.
Готувати дітей у
процесі і після спеціального лікування до активного повнокровного життя і
навчання при збереженні повноцінності мислення, волі, інтелекту
|