Новоселівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Пологівської районної ради
Запорізької області
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 42
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

В сучасних умовах все більше зростає роль школи у формуванні особистості.  Мета виховної системи Новоселівської ЗОШ – формування у вихованців соціального досвіду і одна з головних фігур у виконанні поставлених завдань – класний керівник – безпосередній наставник, вихователь, консультант учнівської молоді. Він в тісному співробітництві, співтворчості з учнями, батьками, керівниками гуртків і секцій, вихователями груп продовженого дня, вчителями-предметниками, громадськістю, організовує і спрямовує навчально-виховний процес в класі.

В своїй практичній діяльності класний керівник керується законом України «Про освіту», в якому чітко сформульовані обов*язки педагогічних працівників, зокрема вчитель забезпечує умови для засвоєння програм: утверджує принципи загальнолюдської моралі, правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, стриманості, працелюбства, поміркованості, та інших доброчинностей;; виховує повагу до батьків, жінки, культурно-національних духовностей, історичних цінностей України, походження державного і соціального устрою, цивілізацій, відмінних від власних, дбайливе ставлення до навколишнього світу; готує до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, дотримується педагогічної етики, поважає гідність дитини; захищає підростаюче покоління від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає вживання ними алкоголю, наркотиків. Інших шкідливих звичок.; постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність.

Виконуючи головні завдання школи, класний керівник, як особистість, має відповідати певним критеріям, зокрема:

1.

Суспільно-гуманістична спрямованість, яка передбачає: високий рівень суспільної та національної свідомості, самосвідомості, переконаность; усвідомлення громадського обов*язку; політичну культуру та культуру межнаціонального спілкування; високий рівень моральної вихованості: соціальну активність і відповідальність, навички суспільно-гуманітарної роботи; вміння творчо працювати, використовувати і цінувати колективний досвід, прислухатися до думки колег, критично оцінювати досягнуте; вміння працювати на основі співдіяльності, співтворчості, співробітництва.

2.

Професійно-педагогічна спрямованість, змістом якої є уявлення про соціальну роль педагогічної професії; інтерес до дитини як суб*єкта діяльності, вміння розуміти її потреби і особливості, складність і неоднозначність внутрішнього світу; педагогічний такт і педагогічна спостережливість.

Високий рівень педагогічної майстерності, яка передбачає знання основ предмету, завдань і категорії педагогіки; закономірності вікового, фізіологічного  та психічного розвитку;  соціального формування особистості; проектувати розвиток особистості в колективі, планувати, відбирати, узагальнювати навчально виховний матеріал, володіти прийомами і засобами педагогічної техніки; встановлювати педагогічно доцільні взаємовідносини з  окремими учнями, батьками, малими групами, учнівським колективом, аналізувати свою діяльність, діяльність колективу, наслідки роботи

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту