Новоселівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Пологівської районної ради
Запорізької області
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 42
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

1.    Збір загальних відомостей про школяра: стать, вік, стан  здоров*я і фізичного розвитку, умови життя в сім*ї ( склад сім*ї. наявність інших дітей, матеріально-побутове положення, освітній, трудовий, моральний статус батьків, відношення дорослих до дитини, застосування нагородження і покарання).

2.    Знайомство з режимом дня учня, використання вільного часу, участь в домашній праці.

3.    Виявлення основних характерологіческих особливостей учня ( домінуючий настрій, прояв самостійності,волі.працьовитості, комунікабельністі, цікавості до навчання та ін.)

4.    Виявлення основних реакцій школяра на різний тон та характер звернення до нього: задушевність, прохання, строгість, вимогливість (шляхом спостереження).

5.    Визначення здібностей школяра керувати своїми почуттями, бажаннями, потребами шляхом спостереження в конфліктних ситуаціях та ситуаціях вільного вибору.

6.    Вплив самооцінки учня, ступень задоволеності собою, своєю поведінкою, успіхами, його вміння аналізувати свої проступки і бачити себе з боку і в майбутньому.

7.    Виявлення загального кругозору школяра, кола читання та інтересів, схильностей, відношення до музики, телепередачам, кіно, театру, загально-політичним подіям. Культура мовлення.

8.    Виявлення відношення до навчальної праці (активність, наполегливість, самостійність, організованість в навчанні, інтерес к окремим навчальним предметам, відповідальність в виконанні домашніх завдань. Мотиви навчання, відношення к навчальним успіхам і невдачам своїх товаришів).

9.    Виявлення відношення школяра до фізичної праці ( вміння обслуговувати себе, інтерес до виконання трудових доручень, прояв добровільності, ініціативи, самостійності, швидкості, точності в виконанні трудових справ, вміння працювати індивідуально і в колективі).

10.  Вияв найбільш специфічних здібностей учня ( по результатам діяльності та занять, особливо в вільний час).

11.  Особливості спілкування учня ( відношення з близькими, дорослими, молодшими, дітьми його віку, педагогами, незнайомими людьми. За що цінує дорослих, товарищів, друзів? Чи може сопереживати іншим людям, чи здатний до прив*язаності? Конфліктність в спілкуванні, ступень авторитарності, положення в колективі, основні симпатії і антипатії учня в спілкуванні).

12.  Прояв моральних  якостей в поведінці школяра ( чесність, справедливість, критичність і самокритичність, відповідальність і дисциплінованість в справах та ін.)

13.  Виявлення загальної направленості  та рівня бажань учня ( особиста, суспільна, ділова направленість в діяльності і стосунках учня, ведучі мрії та ідеали, їх відображення в діяльності, адекватність, заниженість або завишеність себе в діяльності та спілкуванні.

14.  Виявлення особливості темпераменту ( прояв в діяльності та спілкуванні емоцій, частоти і швидкості їх змін, темп діяльності, рівновага, інертність вищої нервової діяльності

Пошук
Календар
«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту