1. Захищеність і комфортність дитини у класі, морально-психологічний клімат у
класі, відстоювання прав та інтересів дітей відповідно до гуманітарних
критеріїв, вимоги психогігієни, охорони здоров*я тощо.
2. Рівень орієнтованості навчально-виховного процесу класу на розвиток
особистості учня ( в інтелектуальному,
фізичному, психічному, духовному, соціальному плані).
3. Рівень взаємозв*язків та взаємовпливів: учитель-учень –родина.
4. Рівень вихованості й розвитку творчих інтересів, нахилів і здібностей
учнів.
5. Сформованість класного колективу, наявність іміджу класу.
6. Рівень розвитку учнівського самоврядування.
7. Рівень соціальної адаптації дітей до умов життя в школі.
8. Задоволення учнів та їх батьків життєдіяльністю класу в шкільному колективі
та громаді.
9. Якість організації дозвілля учнів.
10. Прояв індивідуальності класної спільності.
|